Розробники The Crew про автентичність ігрових локацій
Завтра відбудеться реліз машстабної гонкової MMO The Crew, а тому розробники не згаяли можливість похвалити свій проект напередодні виходу. У нещодавньому інтерв’ю ігророби звернули особливу увагу на те, наскільки достовірно їм вдалося реалізувати ігрові локації.
Перед тим, як почати роботу над грою, протягом декількох місяців ми вивчали Сполучені Штати Америки. Ми досліджували практично все: архітектуру, транспорт, правила дорожнього руху, клімат, рослинність і багато іншого. Усі ці елементи детально проаналізували. Ба більше, ми навіть вирушали в подорож містами Америки, щоб побачити все на власні очі. Наприклад, у Детройті ми витратили багато часу, спілкуючись зі справжніми стрітрейсерами у спробі передати їхній світ якомога точніше. Детройт славиться виробництвом автомобілів і є символом автомобільної культури. Саме з нього ми й почали своє дослідження.
Нагадаємо, у The Crew для дослідження буде доступна мапа Америки розміром у 5000 квадратних кілометрів, на якій ви разом з командою друзів змагатиметеся з іншими командами.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)